無提

利用免費Live Broadcast 可提供網頁暴光率 Part 1

2010年1月21日上午10:20公開累積瀏覽 19 1

呢編blog是介紹 (Udtream.tvJustin.tv)

這兩間公司都是提供即時影像廣播 (Broadcast live streaming video) 服務 , 如果已經有了實體店舖的朋友, 可以利用呢兩間公司的免費服務 live broadcasting 增加生意額及提高客人對你的信心.

係外國已經有好多網站將生意的經營過程用即時影像廣播 (live broadcast) 放入自己網頁內 24小時公開給用家瀏覽.  生意種類例如, 餐廳, 健身中心, 寵物寄養店 , 滑板場, Coffee shop, 桌球室, 託兒所, 零售店舖, 產品生產過程, 等等.. . . . . . 都可以放入自己網站或直接用 justin.tv 或 udtream.tv 用戶 link 就睇到.  用法類似 youtube, 其實一點也不難, 如果大家識放片上 youtube, 也應該識得如何用Udtream.tv 或Justin.tv 的服務,  (下part 有時間才講 setup 過程).  以前用呢類閉路電視遙距監察好貴, 需要請專業人士setup. 今時今日有了 Udtream.tvJustin.tv 真係任何人都可以做得到,  最重要的就是完全免費而又有助增加生意額.

以下先比大家睇下一些網站已用緊 Live Broadcast 的免費服務. 我選了六間公司 screen cap 了幾張相片:

在 live cam 的左下角有三個數字分別是  viewers (即時睇的人數) ,fans (加入了你的 fans list 人數) , views (累積睇過總人數).   你可以於 Title 上加入網店的 domain name,  logo 及 description.

寵物寄養店 (主人去了旅行也可以上網睇到心愛的寵物)

http://www.justin.tv//dogsden#r=kko4PAo

http://www.mydogsden.com/webcam.html

室內跳傘訓練場 (位於San Francisco)

http://www.iflysfbay.com/

http://www.justin.tv/iflysf

雜貨店 士多 (位於佛羅里達州)

http://www.justin.tv/shopstop

http://www.shopstopinc.com

New York Carom Caf?(美式桌球室)

http://www.caromtv.com/ustream_home.html

http://www.ustream.tv/channel/caromtv-webcast

Gettysburg Water Gardens (賣養魚用品網店)

http://WWW.SHOP.GETTYSBURGWATERGARDENS.COM
http://www.justin.tv/gettysburgwatergardens

LOGIC SYSTEMS Co.,Ltd. (位於泰國的一間廣告/建築公司)

http://logicfac.tripod.com/id15.html

http://www.justin.tv/logicsystems

最有效的方法去解答大家關於經營網店的問題.

2009年5月11日上午11:47公開累積瀏覽 24 11

Discuss.com.hk 的題目: 分享開online shop網店自己做不求人.如何用paypal, ebay,domain,… 等.Part 2 繼續

由於part 1 的貼已接近100 頁, 板主 f50hyt 話討論譠設定了100 頁會自動關閉, 所要只可另開一個新帖 part 2 繼續. 之前 part 1 內有好多資料我都沒有做 backup , 大家如需要重溫可於 google 頁庫存檔 內找到. 其他有我曾經出過的貼都收集在此blog 內.

http://www31.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=9601116 

(如果上面條link去唔到就自己搵或用 copy & paste 啦)

—————————————————————————————

經常從不同的平台如 blog, email,各討論區, pm……. 等等 收到好多有關經營網店的問題. 由於我每日要應付繁忙工作, 時間實在無多. 所以真係好難 keep track 來自各方的問題,  有些問題可能已經於深夜半夢半醒時於 email 或 pm 內回覆了大家而格了幾日自己都忘記了又再重答.  所以希望大家將來如有問題可以集中於 香港討論區 http://www.discuss.com.hk  的平台內公開發問, 香港討論區 內 有一個主題是 under 於 時事及經濟 » 創業問題及解答 內名:

分享開online shop網店自己做不求人 . 如何用paypal, ebay, 買domain, ….. 等等."

Link  (如果條link去唔到就自己搵或用以下link copy & paste 啦)

http://www30.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=6331929&extra=page%3D1

此題目是於年多前開始, 一直已來 除了我一人用有限的時間解答大家問題外, 也有其他網友幫忙解答及修正.  比直接pm 或 email 問小弟的效果更好.

近來我連寫blog 的時間都好有限, 所以希望大家幫幫忙唔好 send email 或 pm 比我. Thanks!

如何確定你的網店可於 Search Engines 內找到? Part 2 . 關鍵字工具(Keyword Tool)

2009年3月14日上午10:13公開累積瀏覽 28 7

如何確定你的網店可於 Search Engines 內找到? Part 2 .  關鍵字工具(Keyword Tool)

上次已於Part 1 文中講了加入 Title and Keywords tags 有助 search engines 排名. 其實要諗一些與自己網店有關的 keywords 有時都好考人.  以下介紹呢個網站或者可以幫到大家搵出更多與自己網頁有關的keywords.

這個叫  www.seomoz.org , 它所提供有關 SEO (Search Engine Optimization) 的內容非常豐富, 有好多教材及超過20多種 SEO免費功具, 部份工具都需要先註冊後才可用,  註冊是免費而且好簡單, 只要你Email, 名字, 密碼等等.. 就得.  它其中一個工具這編文章要推介的是 Term Extractor. (其他功能下次有時間再講)  先講這個 Term Extractor , 因為是不需要註冊也可即時用,  它可以幫助你的網站自動分析每頁內容後再抽出適合關鍵字 (keywords). 用法是非常容易. 只要打入網站 domain name 一 click 就自動分析列出報告結果.  如果你的網站內容及文字不多, 也可以輸入其他競爭對手或行家的網名, 參考他們用什麼 keywords 再放於自己的網店內也可以.

這是直接去Term Extractor的 link  http://www.seomoz.org/term-extractor

超過20多種 SEO免費功具

除了 SEOmoz.org 有此功能外, Google 的也有類似功具. 如 Google AdWords 大家也可以試下.

http://www.google.com/sktool/#

https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal

又多一條「屎橋」吸引人去你online shop.

2009年3月4日上午9:20公開累積瀏覽 23 11

未講 “如何確定你的網店可於 Search Engines 內找到? Part 2″  之前我想講講張柏芝訪問的片段. 因為作日已經好想講以下內容.

上星期睇完了youtube 張柏芝訪問的片段.  第一時間放呢條片上網的這位 youtube account 叫  sing2009214 ( 他/她是第一位account 放此片) ,  第一天我就留意到可以於短短幾小時內就有過千 view, 24小時內就去到 6 位數字點激.  今早是第4日再去睇下點激數字已經有470,095 個view.

我即時有個奇想, 假如我的網店是賣與 時裝 或 化妝品 或 與女士有關的產品 什至性商店 等等. . . …    放呢條張柏芝片時同時於片內加入自己網店條 link.  呢40 幾萬個viewers 就算帶到2% 的人去我間網店都有近萬人. 可以即時幾日之內使網店traffic 增加數百倍至萬倍.  雖然又是 「屎橋」不過如果我是賣女人產品就一定會試下啦 !

今個星期六就輪到阿嬌上 「志雲飯局」 的訪問出街, 大家不防試下用呢條 「屎橋」放阿嬌上 「志雲飯局」的片段去youtube. 及其他 video server. 如:   youku.com優酷 , 土豆, google video . . . . 等等.  push 下自己web store traffic. 唔知這算不算是SEO 呢?

如果真係有效增加到website traffic 但是無order 入. 就證明到自己間店舖所賣的產品無market. 好唔掂.  快d結業關門或頂比人做好過.

短短四日內就有47萬個 views, 可考慮抽下柏芝水幫補下生意.

http://www.youtube.com/watch?v=5HM00HaN1_Y&feature=channel_page

如何確定你的網店可於 Search Engines 內找到? Part 1 . TITLE

2009年3月3日上午10:21公開累積瀏覽 36 7

如何確定你的網店可於  Search Engines 內找到? Part 1 . TITLE

每日全球 (未計外太空外星人) 我估計有數千萬新網頁或網店加入 internet 世界, 要於 search engines 內找到你的網店及令自己的網店被shoppers 找到, 其中一個最基本方法就是利用Website 內的 Title  功能. 呢一個方法由10多年前剛剛 internet 起步用到今天我都仍然覺得好有用.  其實也是好多人口中所講的 SEO (Search Engine Optimization ) 其中一種方法.  之前我一直都唔知何謂真正的SEO,  經初步瞭解後才知 SEO 的定義是什麼. 原來我上年曾出過幾編 blog 都有列出好多做 SEO 的方法. 另網店的排名提升. 例如以下三編 blog 內都有分享我的做法.

1. 不需要花錢請人幫你做website做廣告            Click HERE 去重溫
2. 一條「屎橋」吸引好多人去你online shop      Click HERE 去重溫
3. 利用"CONTENT"再提升網站搜尋排名          Click HERE 去重溫

其他SEO方法下次有時間再探討, 呢編blog 都係返來講下 Website Title.  何謂 Website Title? 應該大部份朋友都知道下圖紅圈內的範圍就是 website 的 Title. 每一頁的web page 都可以加入不同的 title 內容. 唔好睇少title 內容的power. 佢可以令你網店排到search engines 頭一頁.

通 常一間小形的網店都有起碼數十頁什至過百頁 web pages (包括: home, products, photo albums,  about us, FAQ . . . . .等等 ) 每一頁都應該加入不同Title 及 Your Domain name . Title 中應該加入與網店有關的 keyword , 短句 及 domain name. (如下圖)例子一:  以下圖這間網店為例, 當shopper 用 “Jewelry Concepts" 或 “Timeless Jewelry" 這類的字打入 google or yahoo. 這間網店就會於search engines 頭一頁出現.  http://www.arsisconcepts.com

例子二: 以下圖這間網店為例, 當shopper 用 " Asian snack groceries" 或 “hello kitty candy fruit snacks “這類的字打入 google or yahoo. 這間網店都可以出現於search engines 第一版www.asianfoodgrocer.com

當 然如果有100萬間 online shop 都是用相同 title key words 這些 online shop 的排列可能於 search result 好多頁之後才出現.  所以網店老闆們應該想一想放什麼字句於每一頁的 title 內. 愈多愈長就愈好…. (好似唔可以超過60英文字), 當然要打入一些與網店產品有關的文字.如果沒有 title 的online shop, 出現於 search 結果是較低,  要靠內容或 domain name 才可 bring 到 website traffic.  沒有打入title 資料的 website是失敗的website.  好似這website 就是一個反面教材  http://ailteam.com 

加入title 的方法好容易, 如果是用 Lowpricebuilder 就可以按照以下方法. log in 入了account 後 click 上面 EDIT SITE 制. —-> 再 click edit.

入了edit page 後於 title 空格內打入 title.

SAVE 了後即時生效. 如下圖. 不過好似要等幾日至幾星期才正式於 search engines 生效.

如果是用其他web publisher 軟件整的website 就要於 html source code page 加入 title, 每一頁的 web page 的 source code 頭幾行就見到以下字句.

利用ebay幫自己間 online shop 做宣傳.

2008年6月2日下午11:59公開累積瀏覽 13 10

Ebay 是不允許登自己website的網址或作ebay 已外的交易, 但是我及好多ebay sellers仍然利用好多方法引ebay buyer直接到自己website 購物來減輕開支成本.  方法當然是不可以明目張膽於ebay post 內大登自己的domain address啦! 一旦被ebay 發現就會把你的post remove. 方法如下:

  1. 網址可用watermark 放入圖片
  2. 於入 Youtube 片內. (片內顯示domain name)
  3. 於Youtube Description 內登出自己網址.
  4. 於Ebay post 內登出聯絡email. 如 info@ YourDomainName.com
  5. 每次收到ebay buyer問題回答時都提供website address
  6. 加入詢問電話.
  7. 每單order都放入紙條寫上domain name. Sample 如下:

Shop at our Online Store www.XXXXX.com for FAST and RELIABLE delivery and GREAT customer service. More of our products at best prices.

我個人就喜歡將每件產品拍下短片, upload 上 youtube 給客人睇. 可以從website 或 ebay 內也睇到產品demo. Youtube 的片當然也放於自己的website 及 ebay page 內, 效果也非常之好, 經常帶入好多新客. 另外也可以將產品相片放入 Flickr.或其它 album 如photobucket, facebook, myspace… . . . 等等. 加入更多key word, description, 客人就更容易search 到website.   可以帶入好多生意.

如何加入Paypal verified 或VeriSign SSL 於自己的網店內.

2008年4月8日上午8:48公開累積瀏覽 19 8

有好多e-shop website只是求求其其 copy & paste其它website的  Paypal verified image放入於自己個website內就算, 其實這是無用的. 有經驗的shoppers如果無法verified sellers真正Paypal的身份 或 record. 顧客信心會大跌.  如果是用其他website 的Paypal Verified 圖像, 就真係唔放入好過放.

我自己上網購物時會選擇可以有 Paypal verified 或 VeriSign Certificates SSL Security 的website 才覺得安全.  而我自己的 online shop是用Paypal (收費系統) 及 LowpriceBuilder (shopping cart系統) 所以都已經包括以上兩種網上購物保安.

———————————————————————————–

以下是如何放自己的Paypal verified 入自己website 內的說明.

1. 先sign in 入自己的Paypal Account 內.
2. 於自己account 內可以見到 Status : Verified . Click Verified 去下一頁如下圖一
3. 之後出現Official PayPal Seal Page.
4. 這才是自己的 verified 圖.如圖二

至於如何 Uses VeriSign secured logo? 我是用LowPriceBuilder.com 購物車系統的VeriSign secured 保安. 當buyer 進入了購物程序. 可click 入VeriSign secured 圖查證. 如下圖. 就可以檢驗此網頁是安全.

如何申請商業登記 及 從 paypal (滙款) 錢入香港account.

2008年3月17日上午10:14公開累積瀏覽 81 14

回覆討論區網友的帖子

1)現有一個關於ESop註冊同稅務的問題, 如果好似樓主這樣, 基地在香港, 但主消歐美市場. 咁當攪EShop , 公司應在那裡註冊呢(定可以不用呢)??我的 online shop做了一年後見生意好才呈請用有限公司經營已方便報稅. 其實好多online shop seller生意額好高都是用私人名義經營. 有人亦話如果網上開店 hosting 公司(伺服器)不是放在香港, 基本上可以不申請商業登記. 不過我覺得唔應該, 我認為如果你香港銀行時常有從 paypal 轉數的transaction 就應該一定要  inform稅局(即是有生意啦!).  想呃都唔得.  呈請個牌又唔需要好多錢, 報稅又容易 . (除非是街邊無牌小販).  

2)重有一個問題, 樓主之前話主供歐美市場,所以關於你公司的所有東西(domain,hosting, web builder) 都係用美國公司的provider, 但其實係咪有分別呢??啲外國人什知你個domain名在那裡註冊呢? 用那個web builder 他們也會關心嗎??

歐美的人上網入.com website應該比較快.  其實有些.com.hk 或 .com.cn 或 .com.tw 的website 都是一樣好快. 不過我個人喜歡簡單, 所以只愛用.com 或 .net 而且我覺得無需要另客人未入我個website就知我是那個國家的seller. 因為如果你用 .com.hk. D客未入就知你是oversea seller啦!

至於, Domain 用美國公司的原因是 www.godaddy.com 夠平, 而且好多 website designer 及 I.T.公司都是用佢.  Hosting/ builder用美國的www.Lowpricebuilder.com 是因為夠多功能, 特別是完善shopping cart 及 marketing功能我已經另我做少好多野.  及其他30幾種功能. 容易用及server 快.

其實現在internet 的hosting 或 domain競爭供大, 用間間公司都差不多.都是好穩定.

3)至於樓主的paypal account 是用美國的資料開(包括銀行吧)? 但甚樣transfer 啲錢到香港呢? 定有什麼其他方法呢??
如果於外國有親屬就好方便. 不過我建議用以下方法:
我個人經常去美國的website 買野. Paypal 內收到自己客人的錢可於美國 (及全球) 其他online shop 購物 (唔需用港幣轉美金). 當有需要將paypal 內的錢轉回香港銀行account 時.  就先將 paypal account 內的錢轉入自己美國銀行account. (Paypal轉錢不理多少都是免費的, 不過要等二天) 之後用美國的銀行online banking直接TT wire transfer (滙款) 錢入香港account. 手續費 (幾十至一百蚊, 視乎個別銀行),  但是沒有數額限制, 就算滙1千萬美金都是收幾十至一百蚊手續費 . 所以我通常等到筆錢好大才wire transfer到香港account.

經營網上商店, 不求人自己做DIY Part 1

2008年3月12日上午6:11公開累積瀏覽 107 24

我只是想分享個人的經驗, 因為我幾年前開始經營 e-commerce 網上商店. 曾經開過好幾間online shop. 由於我好多年前已經開始經營online shop. 所以有好多經驗接觸各類型的網站設計公司, Programmer, 廣告公司….等等. 我認為如果資本唔多,又想於internet世界內創業, 做下生意仔.根本就無必要花錢請人幫你建設website. 當然如果是有大把錢, 大集團, 大把貨出售…. 等等. 就一定要請網站設計公司或開設電腦部來運作website的生意.

我只是一位低調的小商家, 就如於街市開個小檔灘賣下少量貨品, 用小小的投資額創業. 所以根本無必要請人幫我做 web site或shopping cart. 以前我行了好多多餘路, 請網站設計公司, Programmer, 廣告公司幫我挍, 交了好多學費, 所以希望用自己的經驗同大家分享. 如果大家是想做大集團式的大型online 百貨公司, 員工都要請幾十人,投資幾百萬. 自己DIY根本就無可能.

現在我的online shop全部都是用美國的公司 (domain, hosting, shopping cart system, payment gateway….等等) 經營. 我的DIY online shop 已經開了兩年. 生意越來越好. 沒有請 web designer或programmer 全部可以自己做,  經營月費約$15 usd (沒有任何setup fee), 更包括 shopping cart system (自動把我paypal account integrate), website 自動廣告功能等等,….. 不需要再求programmer. 但是我仍然想學多一些技能, 自我增值另我的online shop生意更好. 我希望大家可以交流意見, 傾下有關開DIY Online Shop的心得.

經營網上商店, 不求人自己做DIY Part 2

2008年3月12日上午6:57公開累積瀏覽 68 8

以下是我做自己web site 的程序:

1. 先去http://www.godaddy.com 買一個 .com名 (under $10 usd 一年)
2.去 http://www.ebay.com 開個戶口. 免費.
3.去http://www.lowpricebuilder.com DIY你的website同建立shopping cart ($16usd 月費)無setup貴. 全包有30幾種功能. hosting, shopping cart, 自動廣告…. 等等
4. 去http://www.paypal.com 開個account. 又是免費.
6. 去http://www.tdctrade.com 登記的web site.

以上的程序就算是13歲小學生或師拉都識做, 我以前未識自己DIY時就請網頁公司及programmer, 廣告公司…. 幫我做. 結果花了好多錢, 而效果又不好. 之後自學問人教路. 用web builder 自己做才知原來更方便. 我希望有其他高手可以提供更多資料給大家交流. 係討論區的好多回應者經常回覆一些廣告, 叫人傳銷, 叫人買健康食品, 化妝品, 或叫人入會在家鎌錢的廣告. 又騙大家錢, 又騙大家時間……. 利用舊橋 multi-level marketing 騙人入局. 希望大家在此真正有心幫人, 而不是利用這平台搵人苯.

最後你如果有好多錢, 又係大集團. 我就建議你請人做website, 不過一定好貴.

經營網上商店, 不求人自己做DIY Part 3

2008年3月12日上午7:18公開累積瀏覽 53 7

以下是tdc資料.
Head Office
38/F, Office Tower, Convention Plaza, 1 Harbour Road, Wanchai, Hong Kong
Tel : (852) 1830 668
Fax : (852) 2824 0249
E-mail : hktdc@tdc.org.hk
我自己的website是加上 meta tags ,description tag, keywords tag…  當web site upload 上了server. 好快就於 search engine (yahoo/ goggle)第一版搵到我的website. 有好多公司都將客人的domain 自己擁有. 真係可恥.

如英文唔好可以用internet 翻譯功具幫你翻譯. 我英文都是一段. 有時我去外國的討論區搵人幫我做免費翻譯寫description.

經營網上商店, 不求人自己做DIY Part 4

2008年3月12日上午7:21公開累積瀏覽 55 5

幾年前剛開始做online shop問題就是搵貨. 當找到了貨源後, 一上ebay research就見有大把 power sellers 賣同類的貨, 價錢又比自己平, 出貨地點又是自己國家, 人地 100% positive feedback 又多, sale record 又多.  自己就物都無, 真係好難同人鬥. 之後我決定要做一些貨是人無我有才有生存空間. 所以我就DIY自己生產. 起碼利潤高好多. 唔使比批發商先賺我一筆.  有order才買材料生產. 原來真係有好多buyers喜歡買custom made的products.

當年不懂寫program language , 只是識用front page整簡易的web site.  就開始經營online shop 小生意. 當時我有試過用oscommerce整, 但是唔識用ftp upload oscommerce shopping cart上server,  好似好複雜所以最後都放棄了.  之後搵到我現在用的 web builder,  我唔知係唔係最好的方法, 每月支付 $15usd.(全包另加30多種功能) Domain name 就於godaddy 買under $10usd一年,現在online shop生意都算上了軌道. 有時間上來討論區睇下. 希望可以增加多些經營online shop技巧.  我的生意主要客戶來自我每10天於eBay所登之bidding ad, 如好彩賣出都夠cover ebay開支費 (多數都賣出).  還有於好多外國免費Classifieds ad登出我所賣的產品 . 如果大家想知我用什麼 classifieds 我可以放links 出來, 不過經常要更新所以要花好多時間做. 但是效果都算幾好. 我不知道有無更好的方法.

我是先有了website 後才再於ebay 銷售我其中一件的產品. ebay 每10日所登出的一件產品可以帶給我eshop有600 至1000 visitor. 我有好多客是來自 search engin, 和 classifieds ad. 而ebay sale 和online shop 除了放相片外, 我還將自己的產品拍下video clip. 再放於youtube, 再加入youtube links於自己website或ebay page 內. 一來youtube users 可以帶給我website更多traffic, 二來客人睇到貨品video片買你的貨更有信心, 三來youtube 有自動meta tag 拍我的產品titles 或 descriptions  加放於各search engine. 真係一石多鳥的方法.   所以我才仍然要保持現在的online shop. 因為成本都好低, 無所謂啦! 我都有考慮過取消我現在的eshop而轉移去ebay開一間ebay shop. 但是我覺得ebay 的commission 好貴擔心如果全部貨品都經ebay賣會增加成本. 因為我所賣的產品要 $250 至 $600 usd. 所以 ebay 佣金要支付好高.

回覆一位網友關於經營網店的問題. Mar3 08

2008年3月12日下午10:21公開累積瀏覽 45 2

以下是小弟於Mar 11 2008 於 discuss.com.hk 回覆一位網友的問題:

我只是位低調的小商人 (如經營士多的小販仔),只能用好有限的知識回答您問題. 在此希望可以遇到一些高人繼續回答閣下的問題及修改小弟的回答.

1: 我地暫時唔會 full time 做, 只能 part time, 所以如果有 order 的話, 跟本冇可能返緊工同個客傾電話, 想問如果唔提供電話, 地2比客的話, 有冇可能只用 email 可以成功做到一單生意?
我 當年都是由part time 起做, 見生意好才轉為full time. 我是完全用email與客人聯絡. 因為一來internet 生意有時差問題, 你無可能24小時接電話. 二來有好多電話可能是其他行家打來查問行情 (扮曬自己是buyer問好多問題). 我於website 及email內都註明以下句子.
Any questions regarding of our products or other concerns, we will answer through email usually within a few hrs.

2: 如果個客想落 order, 當佢想買 500 隻杯先算, 咁個流程其實係點? 係個客先係 paypal 比錢, 我地再係 paypal 個account ?佢既錢出黎返廣州買貨? 定係Paypal 既錢我地未用得住, 要我地先到廣州買貨, 寄比個客, 個客確定收到貨後, 我地先用到 paypal account 既錢? 定係點?
比如我是您, 我的shopping cart 內已set好了一切產品的價錢及當然我會確實有現貨才active 個shopping cart “BUY BUTTON" 啦! 如果 not sure 沒有現貨我就會於 shopping cart 內寫上 “This item is temporary out of stock". 無現貨在手我是一定不會收客人的錢. 如果個客於shopping cart 內order. paypal就會即時轉錢入你account(扣除3%) . 您可以將錢即刻轉入自己銀行然後去銀行拿取現金約我出來請我食飯.

3: 如果發我地搵唔到貨比個客既話, 我地係咪可以中斷交易, 係 paypal 到退返所有錢比個客? 如果係咁既話, 我地會唔會蝕左 paypal.com o個 3% 費用?
又 比如我是您,如果我收了個客錢後 (經paypal或 shopping cart內其他收費功能) 點知自己突然食錯野入了醫院失去生產 products能力. 我就會log in 入 paypal 全數 refund 比個客. 當然要send 個email同個客解釋啦!如全數refund比個客 paypal是唔會扣您3%.

4: 睇返之前既 post, 知道你係做一d DIY 既 products 賣比人, 請問你覺得我地既生意手法同你係咪好唔同? 你會諗到我地有仲會有 d 咩問題會面對?
您 一定要確實貨源是沒有問題, 另外如果您的貨是一批一批的賣去美國或外國. 您要事前同個buyer講清楚批貨到達美國時個 buyer可能還要另外支付海關清關稅金. 有時好彩就一個仙都唔洗比, 有時海關可能會收費好高. 這問題我都好希望有其他高手可以提供下資料給小弟.

經營online 店如何避免假買家或騙子買家? Part 2

2008年3月12日下午11:02公開累積瀏覽 44 0

可能是我所賣的產品價錢較貴, 所以仍然經常收到好多EMAIL (自己話自己是買家) 想用其他方式付款. 例如: EMAIL 直接SEND 信用卡NUMBER 給我, 寄支票, 銀行MONEY ORDER, 問我拿銀行NUMBER入數等等……  這些買家我都堅持叫他們用我website內的shopping cart order.    我每次收到這類信都用以下的EMAIL 來回覆他們 (給大家分享) 他們就不再send mail 來問我了.  在此希望有其他有經驗的online 店老闆可分享一些這裡經驗.

Our products are available for ordering ONLY through Paypal Confirmed Address. (We don’t accept money orders, personal check or phone order. Sorry!)

As stated in our terms of sale in all of our items, we cannot accept payment via PayPal from addresses that are NOT confirmed.  You certainly wouldn’t want someone to use your credit card number and have the item shipped to them instead, a confirmed shipping address simply assures us that we are shipping the item purchased to the actual person that is paying for it, not a third party.

If you don’t have a confirmed address, Click here for more info.

Sorry about that!

收到外國寄來的支票香港銀行都唔知可唔可以安全對現到 cash. 我聽一些外國seller講有好多假money order或 bank check 是由 Nigeria send 出. (關於Nigeria 騙子, 我又有話題, 不過下次再講)

如 收容人支票入數時銀行的職員多數是接受的, 但事後如發現有問題就算是幾個月後都可以於自己戶口扣除款項. 所以都是收信用卡是最安全. paypal 收我們seller 3% 都值得. buyer 就算沒有paypal account都可以直接用任何信用卡付款. 所以如果對方問三問四有無其他付款方法, 一定有 “警滾" 大家小心為上.

經營online 店如何避免假買家或騙子買家?

我 當初剛剛開始經營online 店時. 一有  order 收錢後 (paypal confirmed) 就即寄出貨. 正常程序應該是無問題的一單生意. 但是如果不幸遇到假買家或騙子買家, 他們收了我貨後可以除時charge back全數, 另我損失郵費及貨品. 當開始出現這問題後我馬上去了外國及ebay的討論區求助. 才發現原來有好多職業假 buyers是用假信用卡或盜用他人信用card之騙子專攻新手的online shop及ebay 新seller account騙取seller的貨.  好多online 店owner 或ebay seller都做了受害者.  原來外國有好多地下chat room可提供職業騙子各式各樣信用卡  (每個card account 可用 $2 至 $10 usd 就即時買到 ) 這些信用卡 的來源是層出不窮. 有些來自去餐廳look card 後的客, 加油站, 用假名向銀行申請的假卡. . . . 等等. 騙子用這些信用卡於internet 購物後銀行或真正的卡主是可以dispute charge. 最後都是由我們的seller paypal account charge back.

要完全杜絕這問題是可以利用paypal 的 “Seller Protection Policy". 以下是我現在的做法可給予大家參考. 當 收到order時paypal 都會即時send confirmation email信通知我. 之後我sign in 入自己的paypal account 就清楚見到detail 如 shipping address, Status, amount. . . . .等等.

有兩點要特別注意就是: “Status" 和 “Seller Protection Policy".

“Seller Protection Policy".可見到個buyers是Eligible 或 Ineligible.  如果是Eligible就可以更放心. 這單生意是一定100% 收到錢. 因為有"Seller Protection Policy" 保證.   Paypal是不會事後扣起你的錢.  但是如果是Ineligible  , 這個客就有機會收了貨後charge back!  關於 Seller Protection Policy 之細節可參考下板的post.

要 完全避免假買家或騙子買家就要拒絕接受ineligible buyers. 只要 入 Payment Receiving Preferences更改setting. 於 “Block payments from U.S. users who do not provide a Confirmed Address" 選 YES 就可以了.

1. Log in to your account at https://www.paypal.com/.
2. Click the “Profile" subtab.
3. Click “Payment Receiving Preferences" under the Seller Preferences column.
4. After selecting your choices, click “Save."

自從我只接受Eligible buyers都未試過有charge back問題. 現在好多職業騙子專攻亞洲及香港的online shop. 所以希望大家特別小心. 如果希望continue討論這話題, 或者我應該開個新板討論.
今日我長氣左少少. 打到手都軟了. 大家如果有興趣繼續討論這話題下次再傾吧!

如果你公司不是有好多好多錢等住浪費, 就不需要請人幫你做website做廣告.

有好多收費online 廣告公司或 program 話可以幫你website bring more traffic. 我覺得效果不夠現在自己做好.部份公司亦有欺騙成份. 我的網上商店是用最平(其實是免費) 最簡單的方法推廣. 不過 downside 就是要花多些時間. 除了用 builder 內的marketing tool 外. 以下是我的做法, 希望有其他高手可以提供更好的方法. (最好唔使用錢啦!)

1. 除了放相片於自己 website內, 我還將自己的產品相片放入各大形免費 photo album website 如: www.photobucket.com  , www.webshot.com , www.flickr.com, www.blogger.com  (BLOG 有RSS) …..等等. (當然要加入key words 及網址啦! keyword 越多越好!每張相片也放入website watermark.) 當人入去你photo album 就可以為你website 帶來更多traffic.

2. 拍下產品 video clip (under 1mins夠啦!). 再放於youtube, 再加入youtube links於自己website或ebay page 內. 一來youtube users 可以帶給我website更多traffic, 二來客人睇到貨品video片買你的貨更有信心, 三來youtube 有自動meta tag 把我的產品titles 或 descriptions 加放於各search engine. 真係一石多鳥的方法.

3. 用ebay每10天登你website內一件或兩平價貨, ebay seller page內放入自己website的 link.(不過唔可以明目張瞻, 每月花費約幾蚊美元) 如於ebay內賣出一單已經夠cover ebay 的費用. ebay 是寄人離下的服務, 所以我不會完全依靠ebay.(比 commission 都比到窮)

4. 利用外國免費的classified不停登出你的產品, 用唔同的 description 形容你不同的產品. 當你有好多好多的不同的 active classified ad 於 internet. 人地 search products 時就可以search 到你web site 的 products. 所以一定要用不同的 description 越多越好. 這個工作好花時間 , 不過好有效. 與以上photo album 的方法差不多.

5. 於你products 有關的 forum 內解答用家問題, 答得快答得多自自然然就有生意. 不過又是好花時間. 例如: 假設你是賣 magic toy就去magic forum, 賣花就去同landscape forum, …..

6. 你要去ebay.com , amazon.com 做下research. 睇下有無sellers賣緊你而家賣的 products, 如果有好多, 而價錢又比你平, 出貨地點又係自己國家, positive feedback 又有好多…… 等等. 你就要問下自己你有什麼比其他人更有優勢? 有好多外國online shop 如客人send email 問問題. 他們不回信或好遲才回信(因為西人多數比我們香港人慢). 所以如果你夠快好多buyer 都會幫你買.

7. 你的website shopping system 必須要方便 (個人意見) 要有PayPal Verification or SSL or Verisign Secure Certificates… 等等 (是真的可以verify那種, 不是只放 jpg file 的假野) . 如果有得查證, 買家放心於online shop 比錢. 我自己家庭 80% 東西 online shopping. 就算是見到好平好吸引的產品好想買. 但是如果 shopping card system不夠安全或方便, 我都放棄.走人唔買.  

8. 你的website 要加上 meta tags ,description tag, keywords tag… (keys words), 樣search engine 搵到你的 website.我是用 Lowpricebuilder 內設的自動 meta tags, keyword tag 功能.
  
9. 如果你不介意每年比多$8 usd for one more domain name or more. 就去 www.godadd.com 買多幾個domain (每個 $8usd) 因為可以利用無限個 domain forward 入去你個website.  舉例: 如果我是賣 magic 玩具. 你買10個 domain name (每年都是 $80 usd, 有時domain onsale 重平) 每個domain 都是同 magic 有關再forward 入去你的main domain (即是website).  因為domain name 一買就即刻上search engin 第一版.第一行 (無錯呀! 是first page first line) 如果你個 domain 是 FOR Example : www.ilovemagic.com  or www.magicformykids.com or www.learnmagictrick.com …..人地一search 就即刻出現google 或 yahoo…  第一版及第一行. 大家可以試下.

暫時只知以上方法. 不求人自己做有全部自控制權. 如果你是大集團有好多錢就請公司做, 不過佢地收了錢後有無做足就只有他們才知. 希望有其他高手可以提供更多這方面資料.

剛剛見到有網友問有冇其他拍賣網可以免費使用?????? 順便在此回應下.
以下資料希望幫到大家.

http://www.ubid.com
賣好多廣告, 是繼ebay 後第二大的 auction site.  用它著數就是免收 listing fees, 成功賣出後才需要支付服務費. (10% 至 12.5%). 聽落收費好似比ebay 高, 不過就無需要經 paypal 收錢, 所以就慳了 paypal 的費用. 唔好的地方就是交收要等15天後再由 ubid 轉數入sellers account.要做ubid seller 需要申請做 ubid approve certified merchants.  

http://www.webidz.com/
只收$5蚊 usd 就可以做webidz seller 或 buyer. 其他買賣服務都是全免費.

http://www.google.com/products
前身是 Froogle.  如果你有自己的網店可用它免費 listing 產品. 還可以合併 adwords ads 令自己的網店帶來更多traffic.

http://www.oztion.com.au/
澳洲公司. 也可以用它listing 賣全世界. 聽評論講唔係供好.

http://www.ebid.net
是英國第二大 auction 公司, 雖然是英國公司, 不過也 cover 全世界. 與 ubid 一樣免收 listing fees. 其他資料我沒有.

http://www.amazon.com
唔需多介紹了. 是ebay 的最大對手. 我自己也經常用它買東西.

如何申請免費美國電話號碼.

2010年7月30日下午12:08公開累積瀏覽 36 13

如果你身處香港或其他國家, 但是又想擁有一個美國的電話號碼或 fax 號碼 (如 280-123-4567) 方便美國的客人與你聯絡 , 最簡單又免費的方法就是申請一個美國虛擬電話號碼 virtual phone number.有好多公司都提供virtual phone 服務, 好似 Voiceshot.com. skype.com , Vonage.com, VoipBuster.com 等等.. . ..  不過以下介紹呢間公司是最容易申請, 只要 click 三下就即刻可以成功申請到.  而且還包括: 來電顯示, fax 服務, 留言, . . . .  當然全部都是免費的啦!

你只要跟住以下圖示去到 www.K7.net  網頁做就可以於幾分鐘後擁有一個美國的電話號碼,   此個免費電話服務的缺點就是call 你的對方唔可以即時同妳對話. 對方只可以留言或傳真文件. 當對方留言或傳真文件後 K7.NET server 會即時將留言或傳真文件 forward 到你指定的 email 通知你.

以下是圖示, 申請程序容易到我都唔信.

Step 1: click 入K7.NET  的 website.  再 click K7 sign up

Step 2: 輸入 email address 及 password. 再簡單答三條問題.

你想如何收到留言及傳真文件.
留言的聲音 flies 要普通還是高質數
基本上 K7,Net 選了的答覆已可以. Click 去下一版

Step 3 . 出現以下一頁即是你已成功申請到一個美國電話號碼. 你會收到一封Welcome to K7 的 email. 你個電話就可以即時用到了.

 

你可以除時call 呢個新的美國電話號碼, 打入之前你的 password 更改留言口訊, 如果你有朋友身處美國可以即時叫對方call 呢個新號碼留言或傳真, 你的 email 就會收到通知.

1. 我睇完又睇都唔知要唔要收shipping fee?
2. 應該清楚列明. 產品相片唔夠清晰.
3. 如果有video 短片就更好.
4. 每頁的 title bar 沒有加入 keyword. 想比人search 到都好難.
5. 如果onlinestore marketing 做足, 應該收到好多垃圾email.
6. 我個人不喜歡閣下強迫客人登記後才可以shop, 解釋如下: .

強迫客人登記後才可以shop 的網店. <–以前有提過.

小弟是一位經常於網上買東西的買家, 記得好多年前internet 剛剛起步時 (約10年前) 所有大大細細的網店都要求客人先登記後才可shopping. 即是話如果我每月於30間不同的網店買東西, 就要申請30個account. 就算是明知只幫親一次也要登記. 填入好多資料後才可以完成購物程序. 這種做法對消費者是非常反感. 試問如果每次去不同的實體士多 ,如7仔, 或 時裝店shopping 都要先登記後才可以買東西, 是多麼另人討厭的.

作為一位消費者的我, 當遇到心頭好的產品如準備買時, 但是間網店要強迫我 “必須先註冊成顧客" 問我好多資料. 又要create 個user name, password… 等等. 就算好想買的產品, 好平或好難找到我都即時走人. 唔鬼幫親呢間網店. 所以我真是不明白點解仍然有好多網店用這套舊式的程序.

所以 我自己的網店一直已來都將 shopping cart setting 更改為不需要先登記才可以購物. 對於客人購物是非常方便. 當個客order 網內的產品後他們的email , shipping地址, contact info……等等 資料都會去了自己個paypal account 內. 根本就無需強迫個客先登記開戶口. 所以我真是好唔明, 為何今時今日仍然有好多網店 (特別是香港) 都要求客人先登記後才可以完成購物程序…. ?? 這意見純粹是站於消費者角度.

Online Shop 有關退貨問題.

2008年10月10日下午12:43公開累積瀏覽 31 5

有好多網友經常問有關退貨問題. 記得當初做online shop 時也遇到一些喜愛換貨或退貨的客人真是好煩.  之後為瞭解決這問題我請教外國的  online shop 高手教路.  用了他們的方法後果然換貨或退貨的情況就大大減低 ,  而且更加多了一招叫做 Money Back Guarantee而令生意更好.

我自己的經驗覺得通常要求退貨的客人有兩種.

1. 是收到貨後覺得貨不對板才要求退貨.
2. 有心玩野.

要避免第一類退貨的客人是比較容易, 我會用以下方法.

1.      於website 或ebay listing  內的每件產品之 description 一定要寫得清楚配合銷售之產品.

2.      加放多些清晰圖片,最好用高清相片.   也可放入video 片360度影清楚件產品.

3.      與客人之間的溝通也好重要, 回email 要快, 回答問題要完全令客人清楚 . 好多外國人真是好蠢, 一個問題問完又問, 其實好多問題來來去去都是那幾條, 我一早就已經寫好曬於FAQ 所以copy & paste 回email給客人就得了.

4. 收到order後要send confirmation email話比個客知件貨幾時會寄出及大約收到日期. Sample 如下:

Thank you for your order,  your order should be ready for shipment by 1-1-2012.  In most cases, you will receive your items within 6 to 8 business days. Please notice that the package tracking number will be sent to you the day we ship out your ramp.Your items will be ship to the below address :

XXXX
XXXXXX
XXXXXXXXXXX

Postal service require a signature from someone at least 21 years old (and possessing the required government-issued photo ID) at the delivery address.  If no eligible recipient is at the address, postal service reattempt delivery.

If you have any questions, please contact us. Any questions regarding of your products or other concerns, we will answer through email usually within a few hrs.  Thanks again!

5.      Website 內有一段是寫清楚 退貨 policy . 可參考以下sample.

6.      給予任何客人來我店舖購物都有 Money Back Guarantee.   可參考以下sample.

7.      出貨要快及最好提供 tracking number.

要避免第二類(有心玩野) 之退貨的客人.  我會用以下方法.

100% Satisfaction Guarantee / Money Back Guarantee
We offer a 60 day money back guarantee. We will take back any products with which you are not completely satisfied within the 60 days from the date of your purchase. All returned products must be in new, resalable condition and include original packaging. All manuals, registration cards and accessories must be included. We will promptly refund your purchase price. No questions asked.  *Shipping is not refundable. Customer pays all return shipping.*  We do not pay for return shipping, nor do we refund promotional shipping.
Once returned items are received, credit will be issued to the original credit card used for the purchase. Outbound shipping (including promotional shipping) and return shipping costs will not be refunded.

以上的一段 Money Back Guarantee sample 內寫明 Shipping is not refundable. Customer pays all return shipping. 是最有效的方法. 由於個客要支付shipping fee. 通常都不會退貨.

以上方法希望可以幫到大家.

利用"CONTENT"再提升網站搜尋排名

2008年4月27日上午12:38公開累積瀏覽 88 5

補充有關再提升網站搜尋排名的技巧.

作日「屎橋」就講完, 今日想補充關於網頁內的 “CONTENT". 大家千萬唔好低估網頁的內容 content,  網頁的內容詳述是非常重要, 它可以提升網站排名. 好多時網頁內容有助消費者於憶憶萬萬的internet 世界內搵到你的網站.  獨特豐富的的內容可以另網站帶來更多traffic,   放入越多描寫, 形容,  敘述, 說明等等.. . . .比其它方法可能更有效.   唔好睇小每件產品內的 content.   每一句長或短的  sentence都可以有助website帶來更多traffice.

當年我的website 營業後一兩個月我嘗試用 content 內的一些短句子打入 search engine 試下搵唔搵到自己的website. 發現原來比起用 keywords 更容易可以搵到自己的website, 而且排名更於yahoo 或 google第一板.   因為keyword 可能已經有千千萬萬競爭對手的website 都是用相同的keyword, 自己的website 於yahoo 或 google  就算比人搵到都可能 排名要百幾頁後才出現 (即是無用). 但是如果shopper用一些short  sentence去search 就可以搵到我website.  之後我就於各產品及每件產品內都寫好多不同的description , youtube video及 photobuckets, flickr, webshots, 也加入好多description,  增加website content 內容等等. . . .  我其實都唔係太清楚 search engines 是如何運作, 沒有深入研究, 也不知道有什麼需要做而另search engines 搵到我的website.  太technical的東西我不知也不想理. 只是加入多些內容如: FAQ, products description, 產品reviewer 呀.. . . .等等.

寫description 其實都有些少難度, 又要寫一些字句消費者也會用得到來search產品, 但是又唔可以太大路.  舉例: 如果你的online shop是賣oil paintings 油畫, 假設你的產品內容中有一句是 tree oil painting, 如用這句去search 結果是有千千萬萬的賣油畫的links 出了來, 你自己的link 可能尾頁才找到. 但是如果你內容中的description 是獨特. 例如 你有賣 hang gliding oil painting 因為這類油畫比較少人賣, 所以一search 就排了第一位即是buyers 找到了你的website 就大大提升. 所以你要寫一些好獨特content , 獨特得來人地又會用來做 search. 是有些少難度.

如果英文唔好的朋友但是又唔想花錢搵公尺幫忙做翻譯, 我建議用Yahoo 知識. 好多英文好的義勇軍可以免費幫你做翻譯. http://hk.knowledge.yahoo.com

另網站人流增加的一條「屎橋」有好多online shop 時常都用.

2008年4月25日下午12:02公開累積瀏覽 81 14

Barry Bonds and Reggie Jackson 是棒球明星閃卡.

呢一招話明係「屎橋」所以不建議大家用.

要增加online store 的traffic, 有一條「屎橋」有 好多online shop 時常都用的.  它們就是放入一些非常熱賣的產品於自己個website內,  其實這些產品全世界都斷曬貨, 但是又有好多網民都想買. 例如我之前買的 Yamaha EZ-AG Guitar , 之前去了好多好多 online shop 搵, 但是間間都話 out of stock, 叫我留下email 有貨再聯絡我等等…… 之後去了一間本來沒有打算幫親的shop買了其他東西.

通常網民目的是希望搜尋到想買的熱賣產品, 他們會嘗試用好多不同 keyword 或 short sentence去search. 只要你website內有此產品就會大大增加網民去到你的website. 當然你也要於此產品的內容中寫名這件貨 已經 out of stock. 要 disable 或 remove 個Buy Button. 網頁的下面或旁邊就放入一些自己有的貨品相片來吸引對方買. 也可以問個shopper 留下email 如果將來此產品有存貨會通知對方. 增大自己online shop 的database.

最緊要是加入以下內容, :
This item is temporarily out of stock. The manufacturer is having temporary difficulties in meeting demand for this popular product, and as such, we are unable to estimate an exact shipping date for this backordered item.
People who purchased this product also purchased the below items:  加入自己有得賣的products.入website內.

如何登記到各大大小小的Search Engine

2008年4月14日下午12:14公開累積瀏覽 56 14

如果以下內容有需要更正, 請留言. thanks!

搜尋引擎登錄 Search Engines Submission (是可以自己DIY完全免費)

增加網站traffic第一步應利用Search Engines Submission. 只要將自己網站提交去三大主流搜尋器Search Engines (Yahoo, Google, MSN) 就可以另自己的網站也登錄到其他搜尋器內. 好多比較少人用的搜尋器例如:  Altavista, Lycos, A9, AOL, Teoma, Clusty, Wisenut ,Gigablast. . . . 等等. 都是與三大主流公司(Yahoo, Google, MSN)  搜尋器所搜尋的結果是相同.  所以無需浪費時間於每間搜尋器公司做提交.  有部份收 費廣告公司 (或需要用錢買的software)  講到自己天下無敵, 話幫客做 submit  覆蓋全部 Search Engines 50 多間 , 其實都只是做三大公司就扮曬勁,  只是希望可以賺取客戶更多收費服務費.  好多人唔知或被廣告公司推銷員說服後支付昂貴的廣告費用反而不及自己做效果更好. 有些網頁更售賣 e-book 收費要成 $10 至 $100美金話教人step by step procedure,  由得大家比了錢後自生自滅,  之所謂e-book 都可以免費search 到. 真是呃得就呃, 非常可恥.  其實自己DIY是好簡單, 當然也是完全免費的.

以下是三間主流公司的Search Engines submission 網址:
Google Add URL  http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl
Yahoo! Site Submission  http://submit.search.yahoo.com
MSN Search URL Submission  http://beta.search.msn.com/docs/submit.aspx

做法及程序是非常簡單.
Click 入以上三條links 內打入自己網址再就得. Google 更可以打入 keyword. 通常快就幾日就即見效或等幾星期. 要知道自己的網站提交了未. 可以去各大 search engines 打入自己的 domain name 睇下搜尋結果.

注意:  如果submit website 到search engine 多過一次的話, google 有可能將website 列入黑名單中. 原因是 google 會 話 web address (URL) 是spamming  ! 這樣便麻煩了!

如何加入Paypal verified 或VeriSign SSL 於自己的網店內.

2008年4月8日上午8:48公開累積瀏覽 19 8

有好多e-shop website只是求求其其 copy & paste其它website的  Paypal verified image放入於自己個website內就算, 其實這是無用的. 有經驗的shoppers如果無法verified sellers真正Paypal的身份 或 record. 顧客信心會大跌.  如果是用其他website 的Paypal Verified 圖像, 就真係唔放入好過放.

我自己上網購物時會選擇可以有 Paypal verified 或 VeriSign Certificates SSL Security 的website 才覺得安全.  而我自己的 online shop是用Paypal (收費系統) 及 LowpriceBuilder (shopping cart系統) 所以都已經包括以上兩種網上購物保安.

———————————————————————————–

以下是如何放自己的Paypal verified 入自己website 內的說明.

1. 先sign in 入自己的Paypal Account 內.
2. 於自己account 內可以見到 Status : Verified . Click Verified 去下一頁如下圖一
3. 之後出現Official PayPal Seal Page.
4. 這才是自己的 verified 圖.如圖二

至於如何 Uses VeriSign secured logo? 我是用LowPriceBuilder.com 購物車系統的VeriSign secured 保安. 當buyer 進入了購物程序. 可click 入VeriSign secured 圖查證. 如下圖. 就可以檢驗此網頁是安全.

一個系統經營多間網上商店.

2008年3月29日下午12:57公開累積瀏覽 29 6

由於我是一名 “cheap 精" 如果有多種不同的產品想開多間 e-shop 銷售, 我會嘗試用利用一個 e-shop 系統去做兩種online shop 生意, 什至三種四種.

舉例如果有三種貨品, 分別是 (1. 化妝品 2.漫畫小說 3. T-shirt) 我會用以下方式去進行.

1. 去godaddy.com 買三個domain for 以上三種產品. (都是 under $30usd 一年)
2. 用一個builder account 的shopping cart 系統將全部三款產品 upload 去 shopping cart database 內.
3. 用builder 內   Add Page 功能加入多頁準備三款產品的 page.
4. 如果想三款產品的 WebPages 都有不同的design 就要用 manually 功能改. 不過比較煩複.
5. 用 godaddy account 內之 domain forwarding 功能將買了之domain name forward 去各不同產品的 webpage. 

這樣就可以用一個系統開幾間e-shop. 相信其它shopping cart 系統都可以這樣做.

以上做法是比較煩複, 因為webpage 的link又要 manually link 去shopping cart . 有好多內部更改工作要做.  所以不建議, 但是相信是可行的. 只有Cheap 精的我才會用以上方法.

介紹其他 shoping cart 系統及能否支援中文?

2008年3月29日上午3:39公開累積瀏覽 33 15

仍然收到好多pm 問有沒有其他 shoping cart 系統推薦. 其實除了我慣用的LowPriceBuilder 外. 市場上當然還有好多其他 shopping cart system 可以用, 例如 :

  • Os-commerce,   <–比較複雜. 我試過後頭痛.
  • Smartcart.com   <– 好貴呀$50usd月費, 也可以免費試用.
    Quickcart.com   <– 聽人講話幾好, 不過自己未試過
    Veracart.com     <– 同smartcart.com 差不多
    E-Junkie            <– 另一間又低又實際的系統

等等. . . . . . .

用這類DIY系統主要的目的就是:
1. 不求人. 現在DIY online shop 比幾年前容易好多. 所以完全無必要請I.T.公司做.
2. 自己擁有 fully control 控制權.
3. 用小小錢就可以即時開辦一間自己的 online shop.
4. 功能包括所有需要功能, 例如: 推動人流,登上search engin, 安全系統, 購物系統連結…..
5. 可以自由除時更改網頁內容, 不需另外付款求I.T. 公司或programmer…… 等等.

所以用那一間 shopping cart,  hosting 或 收費系統都無所謂. 一定要夠直接唔需要經中間人 (除非你有大把錢或是大集團).   就算是比錢 I.T. 公司幫你做, 做完了後自己都要學習日後更新website內容.

另外有關用外國的 shopping cart 系統能否支援中文?

我用了LowPriceBuilder 幾年, 自己的website一直都只是用英文. 沒有親身試過打中文字. 之前我見過有其他用LowPriceBuilder 的網友話打中文, 簡體字, 或日文都無問題, 但是仍然有些朋友問我是否support 中文.  所以我剛剛再sign up 一個test account 放入不同的中文字睇下得唔得. 結果是無問題呀!  中文是完全support.

Start an online store business with SmartCart Ecommerce Free Trial

唔好相信個客 “單方面" 話已經支付了錢就寄貸

2008年3月26日上午6:23公開累積瀏覽 29 0

我經常收到好多 email 是個客 “單方面" 話已經於我website經信用卡支付了錢, 問我何時才寄出貨品. 好多時這類 email 都是假的, 網上騙子用 “fish scam" 的舊招搵水魚. 他們狂發這類email 比seller (特別是新手seller) 希望搵到些水魚 seller 寄貨比他們. 大家一定要自己入去 paypal account 內睇睇 (如果是用paypal) 是否真的有這位 buyer (email 要match) . 如果他們是用 e checking 比錢, 條數paypal 寫明是 “pending" 即是要等幾日才過到數. 如果login 入paypal 都沒有這位buyer 的email. 他 100% 是騙子. 要小心呀!

以下就是我時常都收到的 fishing email : (example)
Hi, I ordered your product on Saturday evening through your website. The charge went through my Paypal/Bank Monday but I have not received any order confirmation.

The order shipping address shown as below
XXX  Chilton Link Street, Crist Lake, NJ 00000.

以下是我回答這些假買家用的 emails
EXAMPLE 1
According to my records, I’ve not been able to track your order information (with your name or your email address), please provide us your Paypal payment ID number if you had place an order through our website.
Any questions regarding of our products or other concerns, I will answer through email usually within a few hrs.

Thanks!
http://www.MYWEBSITE.com

EXAMPLE 2:
Our products are available for ordering through website only. (we don’t accept money orders,  personal check , COD or  phone order. Sorry!)

As stated in our terms of sale in all of our items, we cannot accept payment via PayPal from addresses that are “NOT" confirmed.  You certainly wouldn’t want someone to use your credit card number and have the item shipped to them instead, a confirmed shipping address simply assures us that we are shipping the item purchased to the the actual person that is paying for it, not a third party.

If you don’t have a confirmed address,  Click here for more info.

Sorry about that!
Thanks!
http://www.MYWEBSITE.com

用免費的classified ads幾耐會有成績?

2010年8月30日下午7:02公開累積瀏覽 48 14

Sorry, 小弟剛去完旅行遲至現在才可以回 discuss 內的貼. 關於用免費的classified ads幾耐會有成績?  我自己就完全沒有用過要比錢的 upgrade premium  服務.  只可回答閣下用免費的classified ads幾耐會有成效. 通常都是即時至幾日. 以下是詳細解說:

用 classified ads 只是其中一個推廣方法, 落免費 ads 時最重要就是要睇你標題 titles 及 內容 content 寫得好唔好,  如果 titles 及 content寫得夠獨特而又可以另大眾網民用得到的 關鍵字 key words 去 search.  於 google , yahoo或其他 search site 就可以幾日內什至即時比人search 到排第一頁的頭位. 舉例好似以下呢兩位seller.

第一位是賣 hand made 的飛機模型.

他classified ads用的 title 是  I MAKE GIANT AIRLINERS FOR DISPLAY (United States of America) ,如果有人用 HAND MAKE GIANT AIRLINERS FOR DISPLAY 或 HAND MAKE AIRLINERS FOR DISPLAY….等等字句於 google search. 就有以下圖示結果.

以下screen cap 圖是顯示如果用他部份 title 內的字去 search 就可以排到第1頁頭位

以下screen cap 圖是顯示如果用小了個 GIANT 字去search 都可以排到第2頁頭位.

以下screen cap 圖是顯示這位朋友於香港 craigslist (免費) 所登的廣告. 內文當然也可以放入自己的網址及圖片…等.

第二位是賣木刻面具.
呢位朋友他 classified ads用的 title 是 Coast Salish Raven Moon Mask Carving . 如果有人用Coast Salish Raven Moon Mask Carving  等等字句於 Google search. 就有以下圖示結果.
以下screen cap 圖是顯示如果用他部份 title 內的字去 search 就可以排到第1頁的第1及7行

根據以上呢兩位 sellers 的示範大家都應該明白如何善用用免費的 classified ads.

注意事項:

*要長期登出.

*增加內容 content

*間中變換標題 title

如果你公司不是有好多好多錢等住浪費, 就不需要請人幫你做website做廣告.

有好多收費online 廣告公司或 program 話可以幫你website bring more traffic. 我覺得效果不夠現在自己做好.部份公司亦有欺騙成份. 我的網上商店是用最平(其實是免費) 最簡單的方法推廣. 不過 downside 就是要花多些時間. 除了用 builder 內的marketing tool 外. 以下是我的做法, 希望有其他高手可以提供更好的方法. (最好唔使用錢啦!)

1. 除了放相片於自己 website內, 我還將自己的產品相片放入各大形免費 photo album website 如: www.photobucket.com  , www.webshot.com , www.flickr.com, www.blogger.com  (BLOG 有RSS) …..等等. (當然要加入key words 及網址啦! keyword 越多越好!每張相片也放入website watermark.) 當人入去你photo album 就可以為你website 帶來更多traffic.

2. 拍下產品 video clip (under 1mins夠啦!). 再放於youtube, 再加入youtube links於自己website或ebay page 內. 一來youtube users 可以帶給我website更多traffic, 二來客人睇到貨品video片買你的貨更有信心, 三來youtube 有自動meta tag 把我的產品titles 或 descriptions 加放於各search engine. 真係一石多鳥的方法.

3. 用ebay每10天登你website內一件或兩平價貨, ebay seller page內放入自己website的 link.(不過唔可以明目張瞻, 每月花費約幾蚊美元) 如於ebay內賣出一單已經夠cover ebay 的費用. ebay 是寄人離下的服務, 所以我不會完全依靠ebay.(比 commission 都比到窮)

4. 利用外國免費的classified不停登出你的產品, 用唔同的 description 形容你不同的產品. 當你有好多好多的不同的 active classified ad 於 internet. 人地 search products 時就可以search 到你web site 的 products. 所以一定要用不同的 description 越多越好. 這個工作好花時間 , 不過好有效. 與以上photo album 的方法差不多.

5. 於你products 有關的 forum 內解答用家問題, 答得快答得多自自然然就有生意. 不過又是好花時間. 例如: 假設你是賣 magic toy就去magic forum, 賣花就去同landscape forum, …..

6. 你要去ebay.com , amazon.com 做下research. 睇下有無sellers賣緊你而家賣的 products, 如果有好多, 而價錢又比你平, 出貨地點又係自己國家, positive feedback 又有好多…… 等等. 你就要問下自己你有什麼比其他人更有優勢? 有好多外國online shop 如客人send email 問問題. 他們不回信或好遲才回信(因為西人多數比我們香港人慢). 所以如果你夠快好多buyer 都會幫你買.

7. 你的website shopping system 必須要方便 (個人意見) 要有PayPal Verification or SSL or Verisign Secure Certificates… 等等 (是真的可以verify那種, 不是只放 jpg file 的假野) . 如果有得查證, 買家放心於online shop 比錢. 我自己家庭 80% 東西 online shopping. 就算是見到好平好吸引的產品好想買. 但是如果 shopping card system不夠安全或方便, 我都放棄.走人唔買.  

8. 你的website 要加上 meta tags ,description tag, keywords tag… (keys words), 樣search engine 搵到你的 website.我是用 Lowpricebuilder 內設的自動 meta tags, keyword tag 功能.
  
9. 如果你不介意每年比多$8 usd for one more domain name or more. 就去 www.godadd.com 買多幾個domain (每個 $8usd) 因為可以利用無限個 domain forward 入去你個website.  舉例: 如果我是賣 magic 玩具. 你買10個 domain name (每年都是 $80 usd, 有時domain onsale 重平) 每個domain 都是同 magic 有關再forward 入去你的main domain (即是website).  因為domain name 一買就即刻上search engin 第一版.第一行 (無錯呀! 是first page first line) 如果你個 domain 是 FOR Example : www.ilovemagic.com  or www.magicformykids.com or www.learnmagictrick.com …..人地一search 就即刻出現google 或 yahoo…  第一版及第一行. 大家可以試下.

暫時只知以上方法. 不求人自己做有全部自控制權. 如果你是大集團有好多錢就請公司做, 不過佢地收了錢後有無做足就只有他們才知. 希望有其他高手可以提供更多這方面資料.

Search Engines Submission (是可以自己DIY完全免費) 如下:

如何登記到各大大小小的Search Engine
如何確定你的網店可於 Search Engines 內找到? Part 1 . TITLE
如何確定你的網店可於 Search Engines 內找到? Part 2 . 關鍵字工具(Keyword Tool)
利用"CONTENT"再提升網站搜尋排名
利用外國討論區或classifieds推廣網店

增加網站traffic第一步應利用Search Engines Submission. 只要將自己網站提交去三大主流搜尋器Search Engines (Yahoo, Google, MSN) 就可以另自己的網站也登錄到其他搜尋器內. 好多比較少人用的搜尋器例如:  Altavista, Lycos, A9, AOL, Teoma, Clusty, Wisenut ,Gigablast. . . . 等等. 都是與三大主流公司(Yahoo, Google, MSN)  搜尋器所搜尋的結果是相同.  所以無需浪費時間於每間搜尋器公司做提交.  有部份收 費廣告公司 (或需要用錢買的software)  講到自己天下無敵, 話幫客做 submit  覆蓋全部 Search Engines 50 多間 , 其實都只是做三大公司就扮曬勁,  只是希望可以賺取客戶更多收費服務費.  好多人唔知或被廣告公司推銷員說服後支付昂貴的廣告費用反而不及自己做效果 更好. 有些網頁更售賣 e-book 收費要成 $10 至 $100美金話教人step by step procedure,  由得大家比了錢後自生自滅,  之所謂e-book 都可以免費search 到. 真是呃得就呃, 非常可恥.  其實自己DIY是好簡單, 當然也是完全免費的.   
以下是三間主流公司的Search Engines submission 網址:
Google Add URL  
http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl
Yahoo! Site Submission  http://submit.search.yahoo.com
MSN Search URL Submission  
http://beta.search.msn.com/docs/submit.aspx
做法及程序是非常簡單.
Click 入以上三條links 內打入自己網址再就得. Google 更可以打入 keyword. 通常快就幾日就即見效或等幾星期. 要知道自己的網站提交了未. 可以去各大 search engines 打入自己的 domain name 睇下搜尋結果.  

注意:  如果submit website 到search engine 多過一次的話, google 有可能將website 列入黑名單中. 原因是 google 會 話 web address (URL) 是spamming  ! 這樣便麻煩了!

Paypal business account 分開兩種如下:
1. Payments Standard (no monthly fee)
2. Payments Pro         ($30USD monthly fee)
如果你click 入以下條 paypal link (或見圖) 就可以更清楚睇到兩者分別.

https://merchant.paypal.com/us/cgi-bin/?&cmd=_render-content&content_ID=merchant/compare_wp_products


申請美國bank account

正 式來講要有美國社會安全卡 SSN (US social security card ) 就可以開到美國的account. 就算你人不在美國而身處香港都可以去美國的銀行 website 如: well fargo, B of A, chase…..,等 開 online banking, 不過就要輸入 ss card number.  網上有好多文章是教 non US residents  如何開美國bank account without without Social Security Number. 因為近來我太忙沒有時間深入瞭解, 所以不便多提.

申請 ss card updated 的詳細資料我無, 只記得好多年前 (911前) 只要人在美國, 不理你是有身份或非法居民, 旅遊人事, 學生, 短暫居留都可以申請到. 今時今日要申請SSN 卡聽講就嚴格好多了.

Google Local Business Center 是Google另一免費好用的服務.  它可以幫網站增加traffic, 令客人即時於Google maps search 頁找到你網店資訊 , 例如: 產品相片,短片, 網址, 地址, 電話, 地圖. . . . 等. 你更可以加入 coupon 吸引更多人幫親.   只要你登記, 提交你網店的資料就可以於好短時間內 (什至即時) 可出現於 google maps搜查結果第一頁內.   透過它, 也可提高網店於google search的曝光率,  Google Local Business Center有中英文版. 只要click 入以下link 跟住 step by step 程序做就可以.

英文 <— click 入以下link 跟住 step by step 程序做就可以.

1 .係咪要向ebay.com <—裡面放野上去賣…就就可以賣去全世界呢..??定係要放向佢地國家專用既 ebay 網站..例如 ebay .au 或uk 咁樣…??
Ebay 不是我主要銷售平台, 我自己多年來用ebay都是長期固定只於 ebay.com (美國) 內登自己網店一至兩件產品.  買家用我產品的 keyword 於 ebay.com search都可以好容易找到. 但是如果用其他國家ebay search 如ebay.com. au 或 uk 就找唔到. 所以我估如果你要每個國家都登就要每個listing 計錢.

雖然我自己只listing 美國, 但是我經常都收到其他國家buyers 問我接不接受他們國家order. 即是話其他國家buyer 除了睇自己國家ebay也會check 美國ebay.

2. 如果係既話..咁向佢地每個國家既ebay 都放咪好貴既費用..??
其實我見過人但唔肯定…放ebay 都有其他國家既人去 ebay.com 入面買野..係咪,會既呢~~??
己答了.


3. 大約..1kg(公斤)的手袋,,, 咁寄去美國多數用咩空郵或其他貨運會好d 呢..有沒介紹??
郵費方面建議你直接問郵局有什麼option 會更好. 即時知道答案.  

4. 運常費用要幾錢 (港幣) ?? ….郵費是買家出吧..?? 咩時候會到呢??
如果你件貨利潤好高, 就可以 offer free shipping 比客. 會大大增加生意量. 完全是你個人決定.

5.假設ebay 我放一件個袋賣600元…ebay.com寫住 . 佢上架費是否 要$0.35 美金??
成交費是否600元的8.75% =52.5 ??
$0.35 只是 insertion fee, 我自己還用item subitile fee(好似$1.50usd)…. 等等.  ebay每月自動於我paypal 扣幾百usd, 我重來都唔知也無理收費細節. 好似每隻交易要比7.3% ebay.

如果有用外國的classified ads 或 forum 推廣自己網店的行家, 相信一定收到好多各式各樣的垃圾email (如果沒有收到, 就即是推廣做得不夠, 需加倍努力) . 其中一款討厭email我近呢幾個月幾乎日日都收到幾10封, 信內用相同的內容, 但是由不同的email address寄出.  信內講完一大輪廢話後就叫你 click 入條 link for more information 就可以用Google Cash Kit搵快錢.  其實這類呃人的詐騙 email 已經有了好多年, 不過近呢幾個月突然好似多了好多. 騙徒用釣魚 phishing, spam mail, 討論區出貼等等. . .. 有機可乘,就搵網民著數.

呢班騙徒都是用了一些縮短網址 (shortened URL) 的連結引大家 click 入去. 這類縮短網址原意本來幾好, 可惜已被好多騙徒及 scammers , spammers ,hackers 濫用. 可以縮短網址 (shortened URL) 的 domain 有好多間, 以下是其中較多人用. 建議大家見到最好即閃, 唔好click 入去睇, 因為有些一click 更可能會中毒.

危險 domain, 無必要唔好click.

tinyurl.com / bit.ly / budurl.com / eweri.com / hex.io / jar.biz
idek.net / is.gd / poprl.com / snipr.com / twurl.nl / ub0.cc / jar.biz

縮短網址功能是可以把網頁連結, 唔理長度多少, 都可以變成只有幾個字的連結.

例如youtube的連結是:

http://www.youtube.com/watch?v=5Ac0TKVLIhQ  

利用 TinyURL 即可以縮短了 http://tinyurl.com/cvtcsa  

以下呢條 Youtube 片段是示範縮短網址連結危機重重
http://www.youtube.com/watch?v=Upciy-g_n28&feature=player_embedded

利用外國討論區或classifieds推廣網店:

幾年前當我網店新開張時, 其中一個有效而又是免費的宣傳方法就是利用外國的 forums 及 free classifieds site. 今天生意上了軌道, 我已經好少再用呢個方法. 當年我網店新開頭幾個月未有生意. 就 set 一個時間表固定於好多不名 forums 及 classifieds 刊登. 例如先找10至20個 forums 及 10至20個classifieds 各開一個新account. (Total 有40個account) 每日上午起身用大約兩粒鍾順次序出貼. 用words 寫定十幾個版本描述自己網店產品的短文及圖片. 文章內容多加入好多獨一無二與產品間接或直接有關的 keywords. 過了幾星期就明顯見到網店traffic 多了, 也開始不停收到好多其他廣告的junk mail, 好多類似 Nigerian Scam, 當然也收到假買家等等的mail. . . . .如果大家沒有收到這類 Spam mail, 即是話廣告做唔夠. 需加倍努力.

近年由於全球太多人都是用forums 去hard sale宣傳自己網店或產品 , 所以今天大形主流 forums guidelines內寫名 Due to the terms of the sites (no self promotion for users, etc.) 以防止濫用. 不過好多 forums 內仍然可以找到有一category叫advertise your business 或 free classifieds section. 今天這種宣傳方法也好多人用, 只要長期固定天天或格日做, 也可以為網店帶來好多人流. 不過
請注意: 網店有人流並不代表有生意, 最後都是要睇所賣的產品價錢及market demand.

因為全世界實在有太多 forums, 無可能全部都做, 所以首先要收窄討論區範圍, 舉例你是賣 Jewelry 就要針對首飾或 fashion 的 forums 去做. 大家應先花時間去找合適的 forums 及 classifieds, 去 google search for Jewelry 或 fashion forums … . . . . 等

於google search 時可用key word 找. 如: Message boards, Community Forum, Free advertising forum, Jewelry forum, Home business forums, Gift classifieds, Work at home forum advertise…… 等等

出貼時需注意:
1.Forums you choose should relate to your website.
2.Add a signature to your posts with a link to your website.
3.Create a helpful post on a given topic that has meaningful information.
4.Use more descriptive title with unique keywords.
5.DO NOT Hard sale your website.

第四點 Use more descriptive title with unique keywords 是好有效, 就算你於forums 或 classifieds所出的貼無人睇, 都有助日後於在各search engine 內找到你的網店.

如果要登的classifieds 可利用以下 free classifieds website:

http://www.backpage.com
http://www.olx.com  
http://www.stumblehere.com  
http://www.beatyourprice.com
http://www.webcosmo.com
http://www.usahotads.com
http://www.epage.com
http://www.cliqs.com
http://www.usfreeads.com
1.透個外國論壇,
2.用免費的 classify ad.
3.增加自己網店content,
4.挑選一兩件產品長期於ebay 刊登,
5.到其他人的blog留言
6.將產品upload 上各大主流photo albums, (加入大量key word)
7.拍片放上youtube或 google video. (加入大量key word)
8.利用hosting 公司提供的免費marketing tools等等…..

有些行家會用:

podcast,
交換連結,
寫blog,
用 feedburner,
create RSS,
facebook,
twitter,
googel adsense, … 等.

classified ad link. 這個工作好花時間 , 不過好有效.

http://www.usfreeads.com/
http://www.salespider.com
http://www.pressmania.com
http://classifieds.yahoo.com/
https://www.google.com/base/
http://classifieds.myspace.com
http://expo.live.com/
http://adlandpro.com/
http://www.backpage.com
http://www.usfreeads.com
http://www.oodle.com/
http://www.adpost.com/
http://www.freeadvertisingforum.com
http://www.sell.com/
http://www.InetGiant.com
http://www.adquest3d.com/
http://www.recycler.com/
http://www.chooseyouritem.com/
http://www.domesticsale.com/
http://epage.com/
http://free-advertising-blog.com
http://www.classifiedsforfree.com
http://postaroo.com
http://www.TheFlyer.com
http://www.ClassifiedAds.com

美國最多人睇是 fatwallet 及 slickdeals 及 craigslist . 以下的 forums 都是大類型的. 什麼東西都有.  外國也有好多細型的 community 主題論壇, 收窄討論範圍, 例如: jewelry, pet , magic, diy, tattoo, wargame…. 等. 如閣下是賣jewelry 就可去以下的 community 主題論壇關於 jewelry  —> http://cs.artjewelrymag.com/artcs/forums/

http://sfbay.craigslist.org/forums/
http://www.fatwallet.com/forums/
http://forums.slickdeals.net/
http://styleforfree.com/styletalk/
http://www.savingadvice.com/forums/
http://www.shoppingmallforum.com/
http://www.soompi.com/forums/index.php?
http://paltalk.com  是 chat room 要 download 才可用.

關於 421rr
隨便放東西

發表迴響

